Forum Gwardii Innosa

Forum Gwardii Innosa

Ogłoszenie

Witam na forum Gwardii Innosa. Mamy nadzieję że spędzisz tu miło czas. Zapraszamy do Hyde Parku i działu RP.

#1 2011-08-14 12:59:02

Tidas

Guard

Zarejestrowany: 2011-08-14
Posty: 31
Punktów :   

Karty postaci

Karty postaci służa do sesji RPG.wiadomo że osoba z 1 rangą nie może robić z siebie koksa więc najlepiej żebyście przy tym kierowali się rangą


Karta postaci:

[Imię] - nie wymaga szczególnego wyjaśniania;
[Rasa] - "krzyżówki" są dopuszczalne, jednak gdy rasa wymyka się ogólnym schematom lub jest w jakikolwiek inny sposób "egzotyczna", dobrze byłoby ją opisać;
[Klasa] - wojownik lub mag, w zależności od obranej ścieżki; krzyżówki również są dopuszczalne, a rzadko spotykane klasy również wypadałoby odpowiednio objaśnić;
[Ranga] - aktualna ranga piastowana w zakonie;
[Zdolności] - specjalne zdolności naszej postaci;
[Charakter] - uprasza się o jak najdokładniejszy opis charakteru - jest tym, co wyróżnia postać na tle innych i pozwala zachować relatywną różnorodność;
[Wady] - wady zachowania, charakterologiczne lub fizyczne;
[Opis Zewnętrzny] - Jak najbardziej szczegółowy opis wyglądu postaci oraz jej ubiór, który wkłada na siebie w dni wolne od przygód i niebezpieczeństw (wiadomym jest przecież, że nikt nie sypia w kolczugach).
[Pochodzenie] - tu prosimy wpisać krainę, z jakiej pochodzisz, na przykład Wyspy Południowe, Nordmar, Menzoberranzan lub cokolwiek innego. Liczcie się jednak z faktem, że w rodzinne strony nigdy nie wrócicie;
[Historia]chyba każdy wie o co chodzi
[Broń] - najlepiej by było, gdyby Mag podał zaklęcia słabsze i mocniejsze, a wojownik broń ręczną i/lub broń dystansową (koniecznie nazwę zaklęcia/broni);
[Ekwipunek] - wszystkie przedmioty codziennego użytku, przy czym niedozwolone jest używanie większej ilości broni, niż dwie bronie jednoręczne/jedna dwuręczna i broń dystansowa;
[Opancerzenie] - średnie i ciężkie pancerze dopuszczalne dla wojowników;
[Krąg] - dostępne dla osób stąpających po ścieżce maga;

Offline

 

#2 2011-08-14 13:12:39

Malica

Administrator

Zarejestrowany: 2011-08-14
Posty: 63
Punktów :   

Re: Karty postaci

[Imię] - Malica de Caminix
[Rasa] -Człowiek
[Klasa] - Mag
[Ranga] - Knecht
[Zdolności] - Magia ognia i błyskawicy. Adept miecza jednoręcznego
[Charakter] - Miły i sympatyczny. Potrafi odnaleźc się w każdym towarzystwie. Porywczy i uczuciowy.
[Wady] - Blizna na lewym oku rozciągająca się od czoła po ucho, wypadek przy naukach
[Opis Zewnętrzny] - Wysoki szczupły acz dobrze zbudowany. Na co dzień lekka czerwona tunika ze złotym pasem z symbolem ognia. Na walki Szata maga ognia wzmocniona runami światła leczenia i ognia.
[Pochodzenie] -Argaan Thorniara
[Historia]Urodził sie za panowania Rhobara II na Arggan gdzie panował z imienia króla, lord Tronter. Zył w bogatej rodzinie arystokratycznej. W wieku 12 lat wyjechał do stolicy aby pobierac nauki, Wstąpił do Gwardii Innosa a jego opiekunem został Sanxus. Uczy się magii i walki bronią jednoręczną. Jest stałym bywalcem na dworze króla RhobaraIII i gdy jest taka potrzeba służy mu podczas wojny
[Broń] - Duża kula ognia, Duża burza ognista błyskawica, światło średnie leczenie. Miecz: Miecz zemsty
[Ekwipunek] - Chleb i wino. ok 500 sztuk złota, 2 pochodnie nóż
[Opancerzenie] - Szata maga ognia jak wyżej
[Krąg] - trzeci krąg magii ognia opanowana połowa wiedzy z zakresu czwartego kręgu


http://img833.imageshack.us/img833/6780/malica.jpg


Gwardia Innosa: Gwardzista


Jeden z ≈Igurusu≈


Redakcja TGM

Offline

 

#3 2011-08-14 13:18:34

Tidas

Guard

Zarejestrowany: 2011-08-14
Posty: 31
Punktów :   

Re: Karty postaci

[imię]Tidas Reth
[rasa]człowiek
[klasa]Mag przyzwania
[wiek]25 lat
[miejsce urodzenia]Cape Dun
[ranga]Rzemieślnik
[zdolności]

Kowalstwo-Tidas jako że pracował u kowala umie wykuć dośc dobre miecze ale do ideału brakuje,gorzej idzie ze zbrojami.

magia przyzwania-Tidas studiował zaciekle magie przyzwania ale niestety jego moce pozwalaja na przyzwanie słabych potwórów typu olbrzymi szczur


[charakter] łatwo nawiązuje przyjaźnie,dzielnie walczy ale jak sytuacja jest skazana na przegrana ucieka ale nigdy nie zostawia przyjaciół,uwielbia patrzeć na kobiety ale w podrywie mu nie idzie.Nie przepada za długimi wyprawami
[wady]człowiek który choćby chciał nigdy nie nauczy się strzelać z łuku i się skradać.Jeżeli Tidas spróbuje zrobić jakąś miksturę to jej nie pij nigdy mu nie wychodzi to co powinno.Nie jest zbyt cierpliwy,zawsze jak pozostaje na tyłach albo na warcie strasznie się denerwuje
[opis zewnetrzny] włosy o kolorze ciemnoblond,niebieskie oczy,brak zarostu,troche otyły,barczysty,wzrost 1,80 m
[broń]własnorecznie wykuty jednoreczny miecz z pomaranczowym kryształem na klindze (dzięki kryształowi cała klinga może stanąć w płomieniach)
[pancerz]własnorecznie wykuty sredni pancerz dokonczony przez kowala w monterze
[historia]Tidas był synem łucarza w Cap Dun.Ojciec wymagał od niego zainteresowania się polowaniem ale Tidas nie umiał polować ale od zawszę interesował się kowalstwem i magią.Ojciec nie popierał magii ze względu że same "słabeusze" uzywaja magii a Matka nie popierała kowalstwa ze względu na to że według niej kowale byli gburowaci i nie uprzejmi.Tidas i tak uparł się na swoim i w wieku 16 lat zaczął potajemnie pracowac u kowala a za swoja pierwszą wypłatę kupił sobie księge czarów którą studiował w domu.Gdy miał 20 lat jego Misztrz przeszedł na emeryturę i pozostawił swoją kuźnie Tidasowi.Gdy rodzice się o tym dowiedzieli stłukli Tidasa tak ze przez tydzień nie mógł się ruszać.jak odzyskał siły to się spakował i uciekł do Montery.Tam znowu zatrudnił się u kowala gdzie zrobił swoja zbroje niestety mu nie wyszłą więc jego nowy Misztrz ją za niego poprawił.Kiedy Tidas miał 24 lata zauważył na jednej z chat list ze swoja podobizną.Okazało się że rodzice go szukają.Tidas postanowił uciekać razem ze swoim kumplem Zielarzem(Zielu1995) do stolicy.Gdy miał 25 lat razem z kumplem dotarli do stolicy.Musiał przejść próbe.Tidas zdał pod okiem maga Calzedo niestety Zielarz nie dał rady i musiał opuścić Stolice

Offline

 

#4 2011-08-14 14:06:30

Nambir

Guard

Zarejestrowany: 2011-08-14
Posty: 41
Punktów :   

Re: Karty postaci

[imię] Nambir Ivanowicz
[rasa] Człowiek
[klasa] Mag
[ranga] Knecht
[zdolności] Zaklęciem specjalnym jest uderzenie wiatru, które opanował do perfekcji dzięki posiadaniu serca kamiennego golema, interesuje się także innymi czarami umysłowymi typu telekineza, sen itp.
[charakter] Uprzejmy oraz pomocny, bardzo wybredny w sferze przyjaciół, ceni sobie honor oraz inteligencję u swoich kompanów. Sam lubi walczyć, chociaż stara się rozwiązywać problemy drogą dyplomatyczną. Skłonny do nałogów, uwielba gin i bagienne ziele. Bywa ironiczny i sarkastyczny wobec osób których nie darzy sympatią.
[Wady] Oprócz nienawiści do ludzi słabych mentalnie posiada też krótszą lewą nogę o 0,5 cm, dlatego też nosi but z lekkim podwyższeniem.
[opis zewnętrzny] Wysoki, postawny mężczyzna, lat 25. Nosi kruczoczarne włosy sięgające do ramion, które często lubi wiązać w kucyk. Jego brodę zdobi zarost, który chowa bliznę znajdującą się pod wargą, Na rękach posiada wiele blizn, w skutek przeróżnych eksperymentów związanych z magią.
[pochodzenie] Urodził się w mroźnym Nordmarze, gdzie wychowywany był na wojownika. Jednak w wieku 15 lat pojechał z karawaną w stronę stolicy, gdzie zaczęło się jego nowe życie.
[historia] Ojciec od zawsze chciał go wychować na silnego i wielkiego wojownika, dlatego w zaawansowanym stopniu posługuje się mieczem jednoręcznym. Jednak chłopak od zawsze interesował się magią, w dzieciństwie zawsze zamiast bawić się z innymi dziećmi w wojnę, on szukał starych zwojów z zaklęciami. Kiedy trafił do stolicy, złożył podanie do Gwardii Innosa, które rozpatrzono pozytywnie, a pod opiekę wziął go mag Sanxus.
[broń] Oprócz miecza jednoręcznego nazywanego przez niego Lucille, posiadał też szeroki asortyment zaklęć z których najbardziej lubił uderzenie wiatru, telekinezę i starą dobrą kulę ognia.
[ekwipunek]W torbie zawsze posiadał przy sobie butelkę ginu i jednego skręta z bagiennego ziela. Znajdowały się tam także mikstury many, bochenek chleba, sztylet oraz ulubiony miecz.
[opancerzenie] W dni luźniejsze i wolne od obowiązków chodził w prostej tunice przewiązanej czarnym pasem z dużą klamrą z symbolem płomienia. Kiedy przychodził czas na walkę, przyodziewał wtedy długą szatę aż po same stopy. Była także koloru czerwonego z czarnym pasem, jednak ta była wzmocniona magicznymi runami które miały zapewniać ochronę przed obrażaniami.
[krąg] trzeci krąg wtajemniczenia, zaczyna studiować czwarty


http://img233.imageshack.us/img233/3851/handrix.jpg

Offline

 

#5 2011-08-15 03:04:31

Zielarz

Guard

Zarejestrowany: 2011-08-14
Posty: 37
Punktów :   

Re: Karty postaci

[Imię] - Zielarz van der Tuuk
[Rasa] - Człowiek
[Klasa] - Mag Bitewny biegle włada zaklęciami bitewnymi wspomaga się broniami białymi nosi ciężkie pancerze.
[Ranga] - Knecht
[Zdolności] - Kowalstwo,Alchemia oraz znajomość przeróżnych czarów
[Charakter] - Pewny siebie, koleżeński, ma poczucie humoru jest pomocny jednak nie ufa zbytnio obcym ludziom.
[Wady] - Jest zbyt pewny siebie w niektórych sytuacjach posiada niewyparzoną gębę.
[Opis Zewnętrzny] - Dość wysoki dobrze umięśniony mężczyzna koło 20 posiada długie blond włosy oraz dwudniowy zarost.Na prawym oku posiada bliznę po walce z pewnym "nachalnym" typem.
[Pochodzenie] - Varant Okolice Mora Sul
[Historia]Zielarz urodził się na pustkowiach wychowywał go Wujek jego ojciec został zamordowany przez assasynów, od 10 roku życia zgłębiał tajniki magii, oraz techniki walki bronią białą.Gdy ukończył szkolenie w Gothcie pod okiem swojego mistrza Valiatriasa zaczął podróżować.Podczas swoich przygód poznał Swojego najlepszego przyjaciela Tidasa razem przeżyli wiele przygód, jedną z nich było zawitanie do stolicy gdzie wiele się nauczyli jednak Zielarzowi nie spodobało się tam i postanowił wrócić do wędrowania.Wkrótce potem dołączył do Gwardii.
[Broń] - Zielarz posiadał Długi jednoręczny miecz z czerwonym rubinem, prócz tego znał wiele przydatnych zaklęć np.Deszcz ognia Kula ognia itp.
[Ekwipunek] - Przy sobie nosił zawszę paczkę bagiennego ziela kilka ksiąg oraz mikstur leczniczych.
[Opancerzenie] - Kiedy nie walczył nosił cienką czerwono-pomarańczową szatę z pasem maga ognia na froncie nosił lekką kolczugę z kapturem oraz z Herbem Gwardii.
[Krąg] - Czwarty krąg jednak pomału zaczyna opanowywać piąty.


http://img221.imageshack.us/img221/1778/demiu.png
Gwardia Innosa - Knecht Członek Ookami Redaktor TGM
Wiedz że coś się dzieje...

Offline

 

#6 2011-08-15 15:53:42

lengom

Guard

Zarejestrowany: 2011-08-14
Posty: 10
Punktów :   

Re: Karty postaci

[Imię]Lengom de conqueror
[Rasa]Człowiek
[Klasa]Wojownik dzierżący dwoma mieczami
[Ranga]Knecht
[Zdolności]Kowalstwo , mistrz walki dwoma mieczami
[Charakter]Poczucie humoru , honorowy , spokojny
[Wady]Częste wpadki , brak lewego ucha
[Opis Zewnętrzny] Umięśniony mężczyzna noszący lekką zbroje ze stali posiadający krótki zarost
[Pochodzenie]Urodzony w Cape Dun , obecnie mieszka w północno-wschodniej części wyspy Khorinis w krainie zwanej Jarkendar
[Historia]Po zaginięciu ojca na wojnie , wyruszył do Ben Sali gdzie spotkał człowieka zwanego Samuel , wojownik ten nauczył go walki dwoma mieczami. Po skończeniu nauki Lengom miał już 16 lat , postanowił wyruszyć w podróż do swojego rodzinnego miasta Cape Dun , aby wypłynąć w rejs na wyspę Khorinis , gdy dotarł już na wyspę postanowił zostać czeladnikiem u kowala Harada . Lengom nauczył się od niejakiego kowala jak wykuć porządną broń . Gdy wojownik skończył czeladnikowanie u Harada , postanowił kupić niewielki okręt za zdobyte wcześniej pieniądze . Lengom de Conqueror przemierzył prawie całą wyspę . W wieku 20 lat postanowił wyruszyć na niezbadaną wcześniej część wyspy. Podczas rejsu statek rozbił się o przybrzeżną skałę z powodu zepsuteko wcześniej przez Lengoma układu sterowniczego , gdy wojownik dopłynął  do brzegu ujrzał przed sobą piękną krainę był to Jarkendar , Lengomowi tak spodobała się ta kraina że postanowił na niej zamieszkać , wkrótce potem przyłączył się do Gwardi Innosa .
[Broń] Dwa miecze jednoręczne i łuk myśliwski.
[Ekwipunek]Różne noże , żywność , pochodnie , perła i naszyjnik (pamiątka po tacie).
[Opancerzenie]lekka zbroja wykonana z twardej , czerwonej stali , na jej przodzie widnieje herb Gwardi.
[Krąg]Pierwszy krąg .


http://i.imgur.com/vMbTD.jpg


-Lengom-


Gwardia Innosa:Knecht


Oddział:Ookami

Offline

 

#7 2011-08-16 22:46:47

Panta rhei

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-08-14
Posty: 4
Punktów :   

Re: Karty postaci

[Imię] - Panta Rhei
[Rasa] - człowiek
[Klasa] - paladyn
[Ranga] - Gwardzista
[Zdolności] - kradzież, walka mieczem, parowanie tarczą.
[Charakter] - błyskotliwy, pomysłowy, honorowy, mający swą godność, nie przekupny, ma dobre poczucie humoru, przyjazny,
[Wady] - nie słucha się nikogo, mówi to co myśli chociaż czasami nie powinien tego robić, jest zbyt pewny siebie
[Opis Zewnętrzny] - jest to młody czarnowłosy chłopak mający tak na oko około 18-20 lat. Jest wysoki, ma około 190cm zwrostu. Jest bardzo dobrze zbudowany fizycznie. Pod prawym okiem ma bliznę. Ma krótkie włosy.
[Pochodzenie] - Panta Rhei pochodzi z wyspy Juran. Jest to wyspa handlowa, która znajduje się na ważnym szlaku handlowym między kontynentem a południowymi wyspami.
[Historia] Panta Rhei urodził się w biednej rodzinie. Zamieszkał z matką w mieście portowym. Był źle traktowany przez matkę, co skutkowało w wieku 8 lat ucieknięciem z domu. Miał mało lat, by przeżyć musiał kraść. W wieku 14 lat zrozumiał że źle postąpił i wrócił do rodzinnego domu. Zastał tam młodszego brata. Jego matka z radości zaczęła opowiadać mu o ojcu, który wyruszył na wojnę do Khorinis. Więc chłopiec w wieku 16 wyruszył w poszukiwaniu ojca. Jego ojciec rzekomo był wielkim wojownikiem, który zgładził wielku przeciwników królestwa. Gdy dopłynął do miasta, zastał tam zrujnowane miasto i hordy orków. Przez następne 2 lata poszukiwał ojca. Później zawędrował do Górniczej Doliny i zastał tam olbrzymie armie orków. Nagle okrążyło go 20 orków. Bohater ciężko walczył, i udało mu się pokonać orki z wielkim trudem. Sam jeden pokonał 20 orków jakimś starym mieczem, Gwardziści Innosa widząc ten czyn z góry zeszli na dół i dali mu propozycje, przyłączenia się do nich, dostania ekwipunku oraz pomoc w odnalezieniu ojca.
[Broń] - Wicher Śmierci
[Ekwipunek] - Wicher Śmierci, Żelazny Topór
[Opancerzenie] - Zwykła Kolczuga
[Krąg] - brak

Offline

 

#8 2011-08-22 21:44:05

Ghost

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-08-22
Posty: 4
Punktów :   

Re: Karty postaci

[Imię] - Markalus"Ghost"Calvandil
[Rasa] - człowiek
[Klasa] - Paladyn (posługuję się bronią dwuręczną oraz łukiem
[Ranga] - gwardzista
[Zdolności] - wprawny wojownik, dosyć dobrze radzi sobie z broniami dystansowymi (zwłaszcza łuki), dobrze się kamufluje, zwinny
[Charakter] - zdyscyplinowany, przyjacielski, pierwszy rwie się do walki, pomysłowy
[Wady] - czasami nie zbyt rozsądny
[Opis Zewnętrzny] - około 176 cm wysokości, średniej postury, 24 lata, włosy ciemne do szyi, oczy niebieskie, karnacja jasna, na prawej dłoni znak przypominający uosobienie Innosa
[Pochodzenie] - Faring
[Historia]Od urodzenia był sierotą. Ojca zabito podczas podróży do Trelis,a matka zmarła przy porodzie. Ponieważ nikt nie chciał go przygarnąć wysłano go do Klasztoru Innosa w górach Nordmaru. W wieku 7 lat miał rozpocząć szkolenie na nowicjusza. Podczas tworzenia czaru światła doszło do wypadku i gdy chłopka użył czaru on wybuchł mu w ręce tworząc szramę na dłoni. Magowie stwierdzili że to znak od Innosa i pomoże mu to w walce z plugastwami beliara. Niestety nie mogli mu pozwolić na dalsze szkolenie gdyż nie było wiadomo czy znowu nie dojdzie do incydenty, tym razem śmiertelnego. Wysłano go do Gothy gdzie przez kolejne 8 lat uczył się władać orężem wraz z żołnierzami armii królewskiej, ponieważ bardzo dobrze posługiwał się bronią znowu go wysłano tym razem do Vengardu gdzie miał się szkolić pod oczyma samych mistrzów. Kiedy ma 24 lata przybywa na Khorinis z jednym ze statków kupieckich. Tutaj pierw dołącza do jednej z ważniejszych organizacji Zakonu Świętego Płomienia, później sam współzałożył klan wyznający Beliara, by w końcu znowu wrócić do swych ziomków w Zakonie Płonącej Róży. Ostatecznie z powrotem na drogę Innosa przywrócił go sam Diego. I tak stał się członkiem Gwardii Innosa.
[Broń] - Podczas gdy był jeszcze w Vengardzei wykuł "Moc Przodków" Broń dystansowa "Siewca Śmierci"
[Ekwipunek] - lina, krótkie ostrze, pochodnie, strzały, smoła, trochę jedzenia i wino
[Opancerzenie] - Nosi lekki pancerz paladyna stworzony z mieszanki która zapewnia czarny kolor pancerza (bez hełmu) z godłem Gwardii na klacie. Kiedy nie jest na służbie nosi zwykłe ubranie i płaszcz z kapturem
[Krąg] - ----


http://img220.imageshack.us/img220/8932/zajebistasygnaghosta.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
dyktafon szpiegowski muzeum emalia benzyna lakowa busy Koln bractwothralla